torsdag, juli 31, 2008

De börjar dra ihop sig rejält,,,wiee!!!

Nu är det inte långt kvar brudar tills de smäller,, om exakt 9 dagar 19 timmar och 2 min (förutsatt att vi är tidiga på plats förstås,,men de e vi) sitter vi där på arlanda och har knäckt vår första bira, speciellt åsa kommer nog att njuta mest av alla utav denna efterlängtade företeelse som startpunkt på resan. Myran lär nog få hinka ganska snabbt om hon ska hinna med att bli tillräckligt avslappnad inför kommande flygresa. För va de inte bara en timme innan baren öppna Myran;)?

Det enda som oroar mig lite just nu är att jag ska hinna köra slut på mig själv innan avfärd,,alla som känner till mitt sömnbehov i vanliga fall och vet hur jag levt denna sommar förstår nog vad jag menar. Men så länge jag orkar hålla mig på benen fram till påstigning på planet så ska de nog va lugnt. Där hoppas jag på att inhämta ny energi och kraft från ovan då förväntningarna, adrenalinet och glädjen börjar pumpa inombords=). Sen är det bara att tuta och köra igen,,vila kan man göra på hösten,,sommarn är till för att utnyttjas till max.

Måste bara avsluta med att säga att den som kom på de där med att ta med en morakniv, den har en hel del att vara nöjd med innanför pannbenet minsann, en mycket rutinerad tanke måste ligga bakom ett sådant förslag=).

Nä nu ska jag slita som ett djur på jobbet igen,,fördet är ju vad mitt jobb innebär..att jobba häcken av sig,,not=(,,,men men ,,en dag kvar ,,sen ska jag fira med pompa och ståt,,,tjohhooo

2 kommentarer:

Mabbi sa...

Det var min pappa som kom på det med morakniven o att du tycker det tänker jag verkligen inte berätta för honom, då kommer ja aldrig få tyst på honom..

Myran sa...

en timme innan första avgång var det..