lördag, augusti 02, 2008

EN VECKA KVAR!

Sen kommer iaf jag bara tänka Rhodos!!

Det går ett ryckte att vi ska äta middag på lördag.. ligger det någon sanning i det eller är det så att vi bara ska ta en lugnande alkoholhaltig dryck på lördagskvällen?

För mig känns det viktigt att veta när Tibbe landar med flyget på arlanda på lördag? Å i övrigt hoppas jag att alla resenärer har tagit sig tillbaka till sthlm på lördag.. om inte, ring inte o oroa mig om det! =)

Jag o Myran ska ta en rhodosshopping på tisdag för den som är intresserad...

Å för all del glöm inte att fixa musiken...

Myran har du någon liten boll?

Jag tror att jag börjar få resfeber... vad tror ni?

3 kommentarer:

Tibbe T sa...

Ja! Jag vill äta! Mat!!
FYI Åsa så landar jag 16:20 på Arlanda. Jag antar att du ville veta så att du kan komma och möta mig och bära min väska åt mig heh.

MP sa...

Okej! Ja de tycker jag med, en gemensam middag på kvällen, ja vill baka bröd! Vi kan va här! tänk de blir vår första middag tillsammans på annan ort, lite nervöst

Myran sa...

jag kom hem för bara några timmar sen så jag har inte hunnit leta ännu.. men det kommer! ska kolla imorgon. angående middag och sånt på lördag så är jag på det mesta, men jag kommer inte kunna vara med så länge. för som ni säkert vet är jag inte den som är den. jag kommer börja några timmar innan jag åker till arlanda :)