fredag, augusti 08, 2008

PackÅsa packar

Tänkte höra om någon har en rundborste? Ja skulle uppskatta om någon ville packa med sig en eftersom min är i Ume..

En påminnelse från mig och Hanna till Mp att du ska ta med Jacobs sladd.

Någon som har en liten boll? Hihi

Hur går det med packningen? Det är väll egentligen Tibbe som borde känna störst packningsstress nu eftersom du är först att lämna boet.. ? Vill påminna om att det finns en fin packningslista här på bloggen om nån känner sig vilse...

2 kommentarer:

MP sa...

Ja ja ska ta med sladden.. de kommer sluta med att de e de enda jag packar ner då de e de enda ja tänker på, kan iaf meddela att den ligger på min, integlömma-hylla

MP sa...

Ja tror vi får köpa en boll, har letat uppåner framåtillbaka hela garaget men icke. Har även lärt mig att saker inte ligger kvar där man lämnade de när man va 5 år