fredag, juni 13, 2008

Money money money...

Tänkte påminna att snart e de tid för avbetalning 2 så ingen får planera in ngt bilinköp nästa månad, el visst men betala mig först... Hoppas alla har koll på hur mycket de ska betala för min påminnelselapp försvann i flytten (går säkert att leta fram...el nått) Ja tänkte betala innan ja åker till Göteborg, West Coast Riot (jippi) så någon gång helst helst helst innan den 24 om de går...

Btw någon som vet någonstans att övernatta i Gbg, delsjö camping gills inte... ?????????

Vart e myran? Lever du? Jobb?

4 kommentarer:

Tibbe T sa...

Jag har ingen som helst aning hur mycket jag ska betala! Syntax error.

Mabbi sa...

Vad synd! jag som tänkte fråga dig om hur mycket jag ska betala. Myran.. vet du hur mycket du ska betala? Jag ska ju betala lika mycket som dig. hmm måste lösa d där..

Mabbi sa...

Mp>> Du kan inte kolla upp på nätet på nått sätt? =)

MP sa...

Alltid ordning på MP serru, hon hitta lappen på 2 röda när ja kom på vart ja lagt den... härligt schizofren e man även!
Myran: 4543
Hanna:4543
Tibbe: 4913 (du beställde ngt extra)
Åsa:4543
Jenny+MP:4343