tisdag, juni 17, 2008

Uppdragen

Okej, nu vill jag veta hur det går med uppdragen! Vi vet att Mabbi fått i sig några öl och att MP numera röker som en borstbindare.. Men er andra då? Jag vill gärna att ni skriver ett varsitt litet inlägg där ni berättar framsteg och eventuella motgångar.

Själv tycker jag att jag har lyckats ganska väl, eftersom jag har min egen definition av en shot, som ni även kan läsa här nedan.

Shot- dryck med hög procent som smakar lite konstigt och som man dricker i ett svep ur ett litet glas..

I övrigt så börjar jag känna mig ganska ensam här i gnällbältets spänne eftersom Ylva åker iväg för sommaren imorgon. Jag kommer alltså se på den sista avgörande gruppspelsmatchen helt själv!
Men vi har ju faktiskt ett solarium i källaren (som bara kostar 15 kronor för 30 minuter), jag kan ju roa mig med det alla ensamma kvällar..

Nu kom en litet sång upp i mitt huvud, jag tror att jag har lyckats ganska bra med att göra mitt liv till en musikal. Jag ska låta er dela den här lilla snutten jag har i mitt huvud med mig..

På återseende!!

When I was young, I never needed anyone
and making love was just for fun..
Those days are gone!
Livin' alone..
I think of all the friends I've known
When i dial the telephone, Nobody's home

All by myself
Don't wanna be
All by myself
Anymore!!!

Inga kommentarer: