söndag, juni 15, 2008

Vinnare

Jag antar att det inte kommer fler bidrag till tävlingen så den är härmed avslutad. Mabbi vann och kommer ursprungligen från " My bitches som misstolkades för Maj-Britt som förkortades till Mabbe som blev för likt Tibbe och därför blev Mabbi! " Mycket enkelt.
Jag har utsett Myran och Tibbe till vinnare! Ni kan glatt vänta på priser! =)

Igår drack jag ÖL! En hel corona med lime i! Jag dricker all öl med lime. Även lite falcon med lime slank ner. Tuborg o Elefantölen tackade jag nej till. Blev lite illamående men jag klarade mig om man säger så.. =) Ska försöka trycka in en bild från mobilen om det går.. jag har ingen aning... Jaha hur går det för er andra då? Kommer vi att klara det här?? =) Föressten så hittar varken jag eller Mp Mythosölen som Tibbe tipsade om... finns inte på systemet vid centralen i sthlm iaf.. Piteå kanske har ett rikare utbud? =)


JAG VILL TILL RHODOS NU!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Tibbe T sa...

Jihoooooo vi VANN!!!!