lördag, juni 14, 2008

Åsas bränna

Jag får lite flashbacks av den där bilden!! Hmmm.. hur ska det gå med solbrännan.. jag tar det väldigt lugnt iaf.. idag regnar d o jag kan inte skymta ett moln på himlen, det verkar helt safe att gå ut idag! Tänkte för övrigt gå på systemet .. Mp påminde mig genast om ölen, så jag ska självklart köpa lite öl, o sen lite vin oxå.. en husets kanske.. =)
Om jag ska beskriva min solbränna lite så har jag en hel del linjer.. från bla bikinin men sen så är jag snyggt vit på benen fram tills mina shorts slutar... hoppas att kunna göra något åt det på Rhodos! Ikväll ska Mp koka ihop en middag, ni är säkert bjudna allihopa, jag hoppas då att hon tänker på att vi ligger i fas 1!! =) Hur går det för er andra med brännan?

Sverigematch ikväll!! Jag hoppas att ni alla tänker stötta vårt land trots att vi längtar tills vi får åka härifrån! =) Heeeeeeeeeeeeeeja SVERIGE!!

Inga kommentarer: