torsdag, juni 05, 2008

Sommarlov

Jag sitter här.. full av lycka i hela kroppen.. idag fick jag sommarlov!! Det handlar egentligen inte om vad sommarlovet egentligen innebär, att slippa skolan, utan jag är lycklig för att jag har såå underbara vänner att umgås med ute i solen. Tibbe.. såå mån om att man ska flippa korrekt i solskenet. Myran.. såå bra på att visa att man måste dricka mycket vatten. Mmm.. å då tänker jag.. nu är det första dagen på sommarlovet, snart är det den 10 augusti!! =) Senare på dagen, när jag sitter i gröngräset o njuter av det sista solskenet som lyser över nydalahöjd så får jag plötsligt en överasskning.. en present.. åå jag blev såå glad.. jag trodde att det va öl..å jag försökte fortsätta o vara glad för jag måste ju lära mig lite positiva tankar.. men sen.. när jag öppnade sååå jaa.. vem kunde ana?.. det var JULESKUM! *smaskens* tänkte jag! =) Mmm jag tror att jag kan dö lycklig nu...

Inga kommentarer: