söndag, juli 13, 2008

En helg i Örebro..

sen är man helt färdig...

Konferansen var otroligt lyckad!! Jag måste säga att Örebro var en riktigt trevlig stad! Människorna där var främst killar kring 20 år.. trevliga men små. Jag fick också första gången se så kallade "swingers", då födelsedagsbarnet "Petter 23 år" först grovhånglade med en tjej och i nästa andetag hånglade med en annan tjej i "kompisgänget", detta efter att han hade fått en klapp på axeln av sin "killkompis" som menade att det var dags att "byta".. Jag ser det som en erfarenhet att lägga på minnet inför Rhodos men absolut inget att leva upp till. Eller vad säger ni andra i mitt "kompisgäng"?! =)

Jaa vi hade också ett otroligt givande möte.. mer info om det hoppas jag att vår sekreterare lägger upp här inom en snar framtid.. hon måste bara ta igen sig lite först o städa upp där hemma.. kan jag tro. För övrig måste jag säga att vi har blivit fantastiskt bra på att hålla möten! Särskilt när det gäller att hålla sig till sakfrågan och ha en seriös och allvarlig ton och kroppshållning.. De som aldrig har vart på våra möten skulle bli chockade! Det kanske är dags för oss att ge oss in i Politiken snart?

Sedan tyckte jag att det var väldigt mysigt att sova med Mp.. även ifall jag va tvungen att hålla fast i hennes axel hela första natten för att försäkra mig om att hon skulle stanna kvar.. Jag kommer ju dock inte att dela säng med Mp på Rhodos.. om ja inte får en inbjudan till det andra rummet, men mer info om det kommer vår sekreterare med...

Nu är jag så trött att jag snart ramlar baklänges! Till er alla; ANVÄND HJÄLM!

3 kommentarer:

Tibbe T sa...

Väntar otåligt på protokollet...

Tibbe T sa...

Gick det bra att justera röstlängden förresten?

Myran sa...

det gick väldigt bra. jag justerade som jag aldrig justerat förr!