onsdag, juli 09, 2008

Sitter på jobbet och har astrist hela dagarna, finns ingenting att göra. men hur kunde jag vara så dum att jag missat möjligheten att jag ju kan roa mig med att skriva nåt här då för att få tiden att gå,,synd då bara att jag inte kommer på nåt att skriva,,,hmmm,,

mp!!! vi måste fixa vår hyperhemliga överraskning för alla våra medresenärer inom kort,,vet ni föresten att jag ¨råkade äta en bit aven tomat idag,,trodde de va paprika,,smakade jätteilla,,så nu kan jag väl få vara en i gänget som faktsikt e på god väg att genomföra sitt uppdrag

Om jag får uttala mig så tycker jag åsa e sämst hittils,,hon har bara druckit öl med citron i hittils,,de är fusk,,de smakar dessutom mer illa,,haha. Får se om jag får nån arg protest nu,,väntar otåligt. Har ju som sagt inget bättre för mig p¨å dagarna än att provocera andra ändå,,haha...see you girls

4 kommentarer:

Tibbe T sa...

Jag åt faktiskt en halv oliv i danmark.. men ni vet, danska oliver är inget att hurra för, den var råbajsäcklig.

Mabbi sa...

LIME HANNA!! Du kan ta din lilla lilla tomatbit...

Myran sa...

det gäller att vara bra på sitt uppdrag.. annars vet vi ju alla vad straffet är! :D

MP sa...

Ja överraskningen ja, måste fnula lite där, kanske ngt för en överläggning i gnällbältet