onsdag, juli 09, 2008

Fas 2 närmar sig

Imorgon är det exakt en månad kvar till avresa. Det känns som resan som var den mest avlägsna man kunde tänka sig när den bokades den snöiga (antar ja) dag i ume nu äntligen är inom räckhåll.

Detta innebär även lite ansvar för vår del då vi nu snart går in i fas 2. Jag hoppas alla har laddat ordentligt med antioxidanter å färgglad föda, annars har ni typ 4 dagar på er.

För min del kommer jag köra det där lilla extra rycket nu i helgen då vi intar örebro. Eftersom de inte vill ha mig på jobbet kommer jag nog antagligen vara ledig hela fredagen, de dagar de e sol kommer de ingen protest ur min mun inte.... På myrans uppmaning, glöm inte sovsäcken nu gott folk!

4 kommentarer:

Tibbe T sa...

Mycket bra MP, att påminna oss om det viktiga steget in i fas 2! Nu är det alltså C- och E-vitamin som ska höjas ytterligare som gäller. Kom igen!

Mabbi sa...

jaahaa jag funderade på vad fas 2 egentligen innebär...

Tibbe T sa...

Lagt in en länk till höger så alla kan läsa noggrannt om fas 2 igen.

Mabbi sa...

Å Tack! vilken tur! jag vill ju inte komma efter..