måndag, juli 14, 2008

Varning för hetta

Idag har jag solat, x antal timmar, och jag blev lite solbränd kan man säga.. Så nu har jag nog den skönaste brännan på bröstet efter min bikini, skippar dock bilden på mina bröst för denna gång. Förhoppningsvis åker jag o Mp å badar imorgon å då kan iaf hon å en å annan badbesökare få sig ett gott skratt.. då jag tänkte ta på mig en annan bikini för att få bort linjerna.. herregud va jag kommer att se ut.
Efter detta fick jag den idén om att scrubba mig eftersom jag hade lite dödhud (Obs Hanna)... gör inte det när ni bränt er är mitt råd.. jag kände mig som en glödlampa, het som en toast, det var iförsig en upplevelse det också.. svetten rann efter den duschen. Alltså; Scrubba er innan Rhodos! Men packa inte ner den, utan lämna scrubben hemma!

2 kommentarer:

Tibbe T sa...

Nja Åsa, nu har du gått händelserna lite i förväg. Skrubba huden ska man inte göra förrän en vecka innan avresa, dvs fas 3. Det här blir svårt att tackla.

Mabbi sa...

Jahaa jo jag förstår varför nu!