lördag, juli 12, 2008

REBECCA, Lämna oss inte!!!

Jag måste be om att få klarlägga och ursäkta mitt nitiska inlägg gentemot alla gästläsare på bloggen. Jag kanske var aningen hård i mitt uttalande men har nu kommit till insikt och insett att idioter inte var den rätta benämningen på dessa personer som valt att dela vår glädje i och med denna läsning. Delad glädje är dubbel glädje. Jag menar på att det ju är sann glädje att få kunna glädja andra så därmed tar jag tillbaks det jag sagt och hoppas på förståelse och förlåtelse av alla de som kände sig träffade av mitt förra inlägg. Måste också passa på att rikta en extra stor ursäkt till vår förmodligen mest trogna läsare Rebecca Rydberg. Jag hoppas du kan ha överseende med mitt bittra uttalande och fortsätter besöka vår blogg.

Tack på förhand

/Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blev så arg. Du vet, som Hugh Grant utan negrer. Han blir keff utan negrer.

Men... nu är det ok igen.