tisdag, juli 15, 2008

Viktig information gällande jordskalvet på Rhodos

"Samtliga Apollos gäster mår bra och ingen har skadats i jordskalvet, som uppmätte 6,3 på Richterskalan. Våra gäster har fått information om vad som hänt av vår personal på plats som besökt alla hotell. De grekiska myndigheterna rapporterar inte heller om några större materiella skador.

Ett av Apollos hotell, Petit Palais evakuerades och grekiska myndigheter inspekterade hotellet innan gästerna kunde återvända. Hotellets skador är inte sådana att det inte är säkert för våra gäster att bo kvar. Alla de gästerna på hotell Petit Palais har trots det erbjudits att byta hotell om de vill. Mvh Apollo Resor "

Jag anade att Alexia var stabilt och skulle klara de mesta men jag måste erkänna att i djupet av mitt hjärta var jag lite pytte orolig. Så nu PUH!

1 kommentar:

Mabbi sa...

Å vad bra att du tog reda på det! Nu kan jag andas lugnt igen!