fredag, juli 11, 2008

Flygtider

Eftersom jag nu fått fråga från så många olika håll tänkte jag att det kan vara lämpligt att presentera reseinformationen här.

Sön 10 Aug 08 - Sön 24 Aug 08:
Resmål: Rhodos - Rhodos stad
Inkvartering: ALEXIA
Rumstyp: ENRUMSLÄGENHET BALKONG
Måltider: INGA MÅLTIDER
Antal enheter: 2

Avgång: Sön 10 Aug 08 - NVR361 (NOVAIR)
Avgångtid: 06:30 Från: Stockholm/Arlanda
Ankomsttid: 11:20 Till: Rhodos

Avgång: Sön 24 Aug 08 - NVR362 (NOVAIR)
Avgångtid: 12:55 Från: Rhodos
Ankomsttid: 15:55 Till: Stockholm/Arlanda

3 kommentarer:

Tibbe T sa...

Som vi undrat MP! Tack för att du släppte infon.

Jenny sa...

Jag törs inte boka åre flyget, jag har ju inget hem än! när ska bilen ta sig dit?! o fyra veckor på mig. omg

Mabbi sa...

Jag har tänkt på det många många gånger.. sen har jag tänkt; " Det är ju några månader kvar, så det är ingen panik för mig att veta det" Nu däremot kan jag tänka; "det är bara 27 dagar kvar!!"