fredag, juli 11, 2008

inlägg numero två

Nu när alla sviker och åker till.. örebro.. känner jag att det är dags för inlägg nummer två. Det känns som jag kommer behöva förnya lösenordet för varje gång om jag ska fortsätta såhär.

härligt att se att alla är så förberedda!! solning, packlista.. Hur jag än gör bränner jag mig alltid, ni vet där benen tar slut och bikinitroserna tar vid.. Jag behöver precis rätt styrka på krämen! Vilken ska man ha för att få färg men inte bränna sig?!! Hinner man bränna sig och sen hinna reparera det och starta en ny fin bränna?

Ang packlista. Jag tänkte inte alls på att tvätta, men tänkte kolla om jag inte har fjorton par panties så man slipper tvätta på sem. vore katastrof. (tycker ni man är äcklig om man använder samma par ett par dagar..?)

Nån som har tips på boende i Åre?! Om inte alla har hört så ska ju jag dit på stört efter Rhodos och bli hästguide. horses is the shit.. just det.

1 kommentar:

Mabbi sa...

Åå så trevligt att se ett inlägg från dig Jenny!! Efter helgen i örebro då ditt inlägg togs upp på mötet så kan jag svara att ta med så många trosor du har, o sen kan man använda handtvättmedel tex Y3 om det behövs, men antaligen kommer bikinitrosorna användas flitigt så det är nog lugnt när det gäller packning av trosor! =)

Grattis till utbildningen föressten!! Allt löser sig med boende o sånt tillslut, oroa dig inte för mycke =)