torsdag, juli 03, 2008

Örebro = Friheten

Heeellloooo!!

Härmed kallar jag till konferans i Örebro den 11- 13 juli. Där kommer vi ha möjlighet till att få en bättre sammanhållning mellan resenärerna, höra örebroares syn på Rhodos och lära oss festa på örebroares vis! Jag vill återgå till tidigare inlägg skrivet av Tibbe som handlade om listan. Jag tycker detta är en utmärkt idé, vi borde samla våra tankar och förväntningar på resan på ett papper..
Nu kanske inte alla har möjlighet att komma till Örebro, jag föreslår då att vi använder oss av den moderna tekniken..

Jag har förövrigt blivit förkyld.. och imorgon kommer jag gå in i en jobb-bubbla. Fredag - Fredag och de flesta passen är 9 -21. Jag tar gärna emot lite glada sms......

Ses i Örebrooo!

5 kommentarer:

Myran sa...

Det ska bli så himla trevligt med en liten konferens! Stefan saknar dig Mabbi :)

Tibbe T sa...

Låter som en superidé asså. Man brukar väl äta och supa ganska mycket på konferenser?

MP sa...

Alla konferanser jag har varit på har vart av de slaget iaf.. Wie snart fredag!

Tibbe T sa...

Då ska jag också göra det, fast jag är på distanskonferens!

Mabbi sa...

Mycket bra Tibbe..